- každodenní správa e-shopu
- plnohodnotný zákaznický servis
- vyřizování objednávek
- reklamace (dobropisy)
- zalistování zboží
- popisy produktů a kategorií
- nákup a příjem zboží
- cenotvorba
- psaní článků na blog
- prolinkování e-shopu
- tvorba a rozesílání newsletterů
- základní znalost SEO
- základní správa sociálních sítí
- Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube
- založení profilů
- posty, stories, reels
- vytváření obsahu (focení, točení)
- plánování příspěvků
- práce se sledujícími
- reakce na zprávy a komentáře
- práce s nástrojem Meta Business Suite
- práce v účetním systému Pohoda
- fakturace, příjemky, výdejky, poptávky, cenové nabídky, adresář
- MS office (Word, Excel, Power Point; jednoduché tabulky)
- tvorba propagačních materiálů
- jednodušší grafika, prezentace, vizitky, letáky, bannery, plakáty, dárkové poukazy, infografika
- přepis a úprava textů a audia
- překlad z angličtiny do češtiny
- komunikace se zákazníkem telefonicky či e-mailem
- správa e-mailové schránky
- práce s databází zákazníků
- vytvoření e-shopu na Shoptetu
- nastavení všech potřebných funkcionalit a automatizací
- napojení e-shopu na Google, Zboží, Heuréku a sociální sítě
- vytvoření profilů na Zboží a Heuréce a jejich správa
- zařazení produktů z e-shopu do správných kategorií
- kontrola cen na srovnávačích
Průběh konzultace
První kontakt
Neváhejte mne kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře či e-mailu. Pokud můžete podrobněji popsat Váš problém, budu schopna lépe porozumět tomu, s čím potřebujete pomoci.
Delegace úkolů
Dohodneme se na termínu telefonického hovoru. Během naší schůzky projdeme, jaké úkoly můžete přenechat mně a jakým způsobem delegovat práci, aby byla co nejúčinnější.
Uzavření smlouvy
Společně uzavřeme smlouvu a já podrobně popíšu dohodnutou práci v e-mailu. Následně Vám zašlu zálohovou fakturu za cenový balíček, který jsme spolu domluvili.
Předání přístupů
Poskytnete mi přístupové údaje do všech potřebných systémů a informace k požadované práci. Svou činnost pečlivě monitoruji v aplikaci Toggler. Před vyčerpáním cenové nabídky Vás informuji o vyhotovené práci a po domluvě Vám vystavím novou zálohovou fakturu.
Výhody práce s
virtuální asistentkou
Šetříte náklady
Nevznikají Vám náklady na pojištění zaměstnance, dovolenou či nemocenskou.
Spolu všechno zvládneme
Vaše požadavky probereme a najdeme nejlepší řešení ušité Vám na míru.
Prostor pro rozvoj byznysu
Díky delegování úkolů na asistentku se můžete věnovat svému podnikání.
První konzultace zdarma
Vaše spokojenost je prioritou, proto je první konzultace na mě.
Cenný čas pro rodinu
Vše je dohodnuto a Vy máte konečně volné ruce a cenný čas na svou rodinu.